קרוספיט בשילוב עם תזונה זה מתכון מנצח
צפיות: 1433 \\ מילים: 414 \\ פורסם בתאריך: 22.04.14
לא משנה אם אתה מתאמן עמה שעות בבית, או מתאמן בתוך חדר כושר. אין הבדל במסקנה שצריך לשמור על תזונה. תזונה נכונה שומרת על רמות טובות ונכונות של אינסולין ומעלה את פירוק השומנים. ככה אתם מקבלים תוצאות, עובדים קשה בביצוע אימון פונקציונאלי מספר פעמים ומקפידים על תזונה נכונה.
אתם רוצים להרגיש טוב ולהיות חטובים ורזים ולא חולי בסוכרת ולכן אתם חייבים לשמור על תזונה נכונה.
ד”ר סירס, כימאי שחקר את הסוכרת מכיוון הכימיה, גילה שהיחס המושלם לאיזון רמת הסוכר בגוף הוא 1:3:4 כלומר על כל גרם שומן  3גרם חלבון ו4גרם פחמימה
מאוחר יותר לאחר מחקרים שנעשו על קבוצות ספורט אולימפי בנבחרת ארה”ב גילו שבשילוב אימונים בעצימות גבוהה , יחס זה בין מרכיבי המזון  מביא לשיפור ביצועים ואף מסייע לשבור שיאים!
אז כמה גרם צריך לאכול?
מתאמן ממוצע המתאמן 3-5 פעמים בשבוע אמור לצרוך 1.2-1.5 גרם חלבון לק”ג מסת גוף רזה.
כלומר, אם אני שוקל 100 ק”ג ויש לי 30 אחוזי שומן, ואני מתאמן בשיטת קרוספיט 3 פעמים בשבוע, עליי לצרוך 105 גרם חלבון ביום,140גרם פחמימה ו35 גרם שומן
הרעיון הוא שבכל פעם שאנו אוכלים , נשמור על היחס הזה בין אבות המזון.
בהערכה גסה, הצלחת שלכם צריכה להיראות כך: שליש צלחת מנת חלבון, קצת פחות משליש מנת פחמימה וקצת יותר- ירקות +שמן זית\\זיתים\\אגוזים \\אבוקדו.. בקיצור,שומנים בריאים.
אם אתם על הפליאו- פשוט תורידו את השליש פחמימה ותוסיפו ירקות
החישובים קצת מעצבנים בהתחלה אבל מהר מאוד מתרגלים להעריך את הכמויות.. הרי כולנו יודעים כמה מיליליטר יש בכוס מים רגילה, וכל אימא יכולה למלא בקבוק חלב עד 180 מ”ל בעיניים עצומות
הכל עניין של רצון והתמדה, גם דרך ביצוע קרוספיט וגם דרך שמירה על תזונה. ועל תדאגו כאן במועדון קרוספיט חיפה נסייע לכם בהכל.
להלן רשימת מזונות וכמות החלבון שמכילים ל100 גרם:
להלן רשימה של מוצרי מזון ממקור חי שמכילים חלבון. הכמויות מציינות את כמות החלבון ב-100 גרם מוצר מזון.

בשר עוף צלוי – 20 גרם חלבון
דג סלמון משומר – 20 גרם חלבון
דג מקרל מבושל – 19.3 גרם חלבון
בשר הודו צלוי – 18.5 גרם חלבון
גבינה לבנה כחושה – 18.5 גרם חלבון
דג קוד, באקלה מבושל – 18 גרם חלבון
גבינת קוטג’ כחושה – 17 גרם חלבון
דג מבושל (פילה) – 17 גרם חלבון
ביצה, חלמון, צהוב – 16 גרם חלבון
גבינת צ’דר – 14 גרם חלבון
נקניק – 13.5 גרם חלבון
ביצה מבושלת – 12.9 גרם חלבון
דג סרדינים בשמן – 12.1 גרם חלבון
גבינת קוטג’ שמנה – 12 גרם חלבון
בשר כבש צלעות על האש – 11.5 גרם חלבון
גבינה לבנה חצי שמנה – 11 גרם חלבון
ביצה חלבון לבן – 10.8 גרם חלבון
חלב כבשים – 5.5 גרם חלבון
יוגורט כבשים – 3.8 גרם חלבון
חלב פרה דל שומן – 3.6 גרם חלבון
יוגורט חלב פרה – 3.5 גרם חלבון
חלב עיזים – 3.2 גרם חלבון
קרוספיט חיפה
קרוספיט חיפה
קרוספיט חיפה
מאמרים מאת קרוספיט חיפה
מה זה בכלל אימון פוקציונאלי?
אימון פונקציונאלי כמו קרוספיט זה השיטה הטובה ביותר לאימון
פורסם בקטגוריה ענפי ספורט בתאריך 29.12.13
מה זה בכלל קרוספיט?
קרוספיט היא שיטת האימון פונקציונאלי אשר בשנים האחרונות הכובשת את כל העולם, באמצעותה מגיעים מתאמנים לתוצאות מדהימות תוך זמן קצר.
פורסם בקטגוריה ענפי ספורט בתאריך 29.12.13
מאמרים נוספים מהקטגוריה
סאלי ברנס
דיאטת ניקוי רעלים
דיאטת ניקוי רעלים לא רק מבטיחה לכם גוף בריא וחזק יותר תוך שלושה שבועות בדיוק, אלא, שדיאטת ניקוי רעלים משילה ממכם קילוגרמים רבים, בקנה מידה ששום דיאטה אחרת, ולו המהירה ביותר לא תצליח
נכתב ע"י סאלי ברנס בקטגוריה תזונה בתאריך 29.12.13
רוני שרון
ההשמנה כמחלת הדור – מה עושים?
אין ספק שהשמנה כבר מזמן הוכתרה כמחלת הדור הנוכחי. בעוד אנחנו כבני אדם הולכים ומשמינים, המחקרים הולכים ומתפתחים ויוצרים קשר ברור בין השמנה לבין מגוון רחב של מחלו
נכתב ע"י רוני שרון בקטגוריה תזונה בתאריך 31.01.16
מעוניינים ליצור קשר עם קרוספיט חיפה? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*