קידום והתנהלות של משרדי עורכי דין באינטרנט
צפיות: 1699 \\ מילים: 563 \\ פורסם בתאריך: 29.10.12
עוצמתה של מדיית האינטרנט מוכרת היטב לרוב בעלי העסקים, המבינים כעת כי היעדרות מהאינטרנט פירושה הפסד בלקוחות ואף חמור מכך- ניצחון עבור המתחרים שירוויחו מן ההפקר. לכן, רוב בעלי העסקים אינם יכולים להרשות לעצמם להדיר את רגליהם מהמדיה הזו, אלא עושים מאמצים כדי להפיק ממנה את המיטב.

עובדה נוספת המחזקת את חשיבותו של האינטרנט מתייחסת לתחרות האדירה שיש בכל תחום מקצועי ובייחוד בעולם המשפט: רק בישראל לבדה פעילים מעל 50,000 עורכי דין, נתון מדהים ביחס לכל מדינה מערבית אחרת. במצב שבו קיים קושי ממשי להתבלט, האינטרנט הוא כלי חשוב שיכול ליצור את ההבדלה הקריטית עבור בעלי העסקים בכלל ועורכי דין בפרט.

מאחר שלאינטרנט תפקיד חשוב כל כך, נשאלת השאלה כיצד יש לפעול בתחומיו על מנת להפיק ממנו את התועלת הרצויה? זה בדיוק מה שנלמד במאמר הבא, אך ראשית נציין כי מידת התפוקה שלכם מהאינטרנט היא פונקציה של מידת ההשקעה. ככל שתראו נכונות להשקיע זמן ומאמצים על מנת להיחשף ברשת בצורה מסחרית ואיכותית - כך גם יגדל היקף הפעילות שלכם ברשת.

הכל או כלום?

יחד עם זאת, חשוב להדגיש שהפעילות באינטרנט לא מוכרחה להיות מבוססת על גישת 'הכל או כלום'. גם צעדים קטנים שתבצעו ברשת יניבו תועלת קטנה אך יפה ולכן עדיף לעשות מעט מאשר לא לעשות בכלל, בהיעדר אפשרות אחרת.

למשל, לא כל עורכי הדין מעוניינים להקים לעצמם אתר אינטרנט בשלב הראשוני, היות ומדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת. למרות זאת, חשוב שתהיה דרך שבה ניתן יהיה לאתר מידע בסיסי אודות עורך הדין, למשל כמו פרטי ההתקשרות איתו. דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות רישום לפורטלים העוסקים בחוק ומשפט במדינת ישראל. הפורטלים הללו מאפשרים לגולשים לבצע חיפוש עורכי דין לפי פילוח. בוודאי תשמחו לגלות כי ההרשמה למרבית הפורטלים הללו היא חינמית ולכן מדובר בהזדמנות עליה יהיה חבל לוותר. ראשית, אתם עלולים לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים באמצעות האתר עצמו ושנית, לקוחות אשר יחפשו עליכם מידע ברשת, יקבלו הפניה לאותם אתרים ויוכלו ליצור עמכם קשר גם כן.

אתר משלכם? חשוב עד מאוד

למרות כל הנאמר, אין עוררין על כך שהקמת אתר אינטרנט רשמי הוא בגדר חובה לכל עורך דין המעוניין להתבלט ברשת. הפורטלים המקצועיים אמנם חשובים גם כן, אך בסופו של דבר הם אינם יכולים לתפקד בתור כרטיס הביקור הבלעדי שלכם באינטרנט. לא די בפרטי ההתקשרות בלבד כדי לשכנע את הלקוחות לבחור בכם, אלא דרוש מידע מפורט יותר.

בנוסף, במסגרת האתר שלכם לא תצטרכו להתחרות עם עורכי דין רבים אחרים באותו ז'אנר, כמו בפורטלים המקצועיים. האתר הוא הבמה שלכם ושלכם בלבד, שם תוכלו להפיץ את המסרים שלכם ולאפשר לגולשים להכיר אתכם ברמה יסודית.

דרכים נוספות לעורר עניין ברשת

האתר הוא אמנם שלב חשוב בבניית התדמית שלכם ברשת, אך חשוב להדגיש שהוא לא יקדם את עצמו, אלא אם כן תשקיעו בו את המאמצים המתאימים. תוכלו לעשות זאת למשל באמצעות ניהול פורום משפטי ברשת.

אם תקדישו את זמנם לענות לשאלות שמעלים גולשים בפורומים כאלה, תוכלו בעקיפין לקדם את האתר שלכם וגם לבסס את מעמדכם כאוטוריטה בתחום. על אף שאין כאן תגמול ישיר, אין ספק שהתועלות העקיפות העולות מן הפעילות הזו חשובות מאוד.

דרך נוספת וחשובה לקדם את האתר היא באמצעות קידום אורגני מקצועי לצד קידום ממומן בגוגל. על מנת לעשות זאת, לא מן הנמנע שתצטרכו להיעזר בחברת קידום אתרים מקצועית. זו תסייע 'לדחוף' את האתר למקומות החיפוש הראשונים בגוגל תחת מילות המפתח הרלוונטיות וכך תגדיל את חשיפתו של האתר ללקוחות פוטנציאליים.

זוכרים שהזכרנו את הפורומים המקצועיים בהקשר של הפיכה לאוטוריטה בתחום המשפט? דרך נוספת להשיג את המיתוג הזה היא באמצעות הפצת מאמרים מקצועיים ברשת. אם תקפידו לפרסם מאמרים רהוטים, מקיפים וקריאים בנושאים הבוערים בעולם המשפט, יש סיכוי גבוה שתקבלו פניות חדשות לאתר מצדם של גולשים שקראו את המאמרים ורצו לדעת עוד.
טל גולדפרב
טל גולדפרב
חברת URL בניית אתרים באינטרנט מתמחה בנושאי עיצוב ובניית אתרים, קידום אתרים ושיווק עסקים ברשת האינטרנט. מאז שנת 2006 ועד היום הקמנו וקידמנו עשרות אתרי אינטרנט בתחומים שונים ומגוונים.
077-4604410
מאמרים מאת טל גולדפרב
מה להכין לפני שפונים לחברות בניית אתרים?
על מנת לקיים תקשורת טובה עם חברת בניית האתרים כבר בשלבים ההתחלתיים ולהגיע לשביעות רצון מקסימאלית, חשוב לבצע הכנות מקדימות טרם פנייה לחברת בניית אתרים
פורסם בקטגוריה בניית אתרים בתאריך 02.11.12
ניהול קמפיין בחירות באינטרנט - ככה עושים את זה נכון!
מה שהתחיל בתור צעד חדשני של אובמה, הוא כעת נחלת הכלל וצעד מתבקש עבור כל מי שרוצה לבטא מסרים בפומבי ולקבל גישה לקהלים חדשים באמצעות האינטרנט.
פורסם בקטגוריה פוליטיקה בתאריך 07.11.12
מאמרים נוספים מהקטגוריה
שגיב SEO
איך אני מקדם את האתר שלי?
מאמר לבעלי עסקים אשר רוצים לנסות ולקדם את האתר שלהם בעצמם. מה כדאי לדעת ומה צריך לעשות בראשי פרקים בדרך להצלחה ברשת האינטרנט
נכתב ע"י שגיב SEO בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 16.12.13
דורון עמית
המלצות לפרסום באינטרנט
אין מה לאמר כי הלקוח הוא זה שמחליט אצל איזה ספק הוא ירכוש, הוא עושה זאת באמצעות מנועי החיפוש באינטרנט
נכתב ע"י דורון עמית בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 05.08.14
מעוניינים ליצור קשר עם טל גולדפרב? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*