צילום תדמית לעסק ותיק
צפיות: 1322 \\ מילים: 302 \\ פורסם בתאריך: 09.09.14
כל עסק יכול לגדול ולהיות מצליח ורווחי לתקופה מסוימת ולפתע לספוג חבטה לא קטנה שפוגעת בו כלכלית. מקדונלדס היא דוגמא מצוינת- הרשת הייתה אחת החזקות והרווחיות ביותר, ואז הגיע הסרט Super Size Me שפגע בו קשות, על אף שמקדולנדס מעולם לא טענו שהאוכל שלהם לא משמין...

מכאן אפשר לראות שגם כאשר עסק לא מתיימר לצאת בהצהרות, וגם אם הוא בסך הכל עסק שמתפקד כשורה, התקשורת יכולה לפגוע בו ולגרום לו הפסדים כלכליים.

צילום תדמית – חלק ממסע קמפיין שיקומי לעסק

אם העסק שלכם ספג מהלומה קשה במיוחד וכבר אינו רווחי כמו שהיה, בעיקר אם הסיבה היא פרסום שלילי, צילום תדמית הוא חלק ממכלול הפתרונות האפשריים. אם העסק שלכם נמצא באזור חיפה, שירותי צילום תדמית בחיפה הוא בהחלט צעד שיווקי שכדאי לבדוק אותו.

כדי שהפרסום השלילי לא יפגע יותר מדי קשה בעסק, צריך לצאת במסע פרסום אגרסיבי. כמו כן, אם כבר נוצר נזק, עדיין לא מאוחר מדי כדי לצאת למלחמה באופן לא גלוי אל מול הטענות הנגדיות שפגעו בעסק. בכל מקרה, צילום תדמית בקריות ובחיפה יכול לשקם את העסק. כמובן שלא מדובר בכלי השיווק היחיד שצריך להשתמש בו, אך הוא בעל השפעה גדולה.

קמפיין יח"צ לשינוי או שיפור תדמית העסק

אם כן, כאשר העסק נפגע קשות, צריך לצאת בקמפיין יח"צ אגרסיבי כדי לתקן את העוול שנעשה לו בעקבות פרסום שלילי. הצילומים הם כאמור לא הנשק היחיד שצריך להשתמש בו, אך הם בהחלט חשובים כדי שאפשר יהיה להציג לצרכנים את העסק באופן חזותי וברור.
על מנת שאפשר יהיה להשתמש בצורה הטובה ביותר בצילומי תדמית, חשוב קודם כל להגדיר מסרים שרוצים להעביר דרך הצילומים. במילים אחרות, איזה ערך נפגע בעקבות הפרסום השלילי שאותו צריך לתקן או לטשטש? לדוגמא, אם "ירדו" על איכות הבגדים בחנות שלכם, תוכלו להתמקד במחירים שאתם מציעים ולהוריד אותם ולאחר מכן להעביר דרך הצילומים את המסר שהמחירים שלכם שווים לכולם! או לחילופין, לשפר את איכות הבגדים ולשווק את השינוי שחל בעסק על ידי הצילומים. כדאי להתייעץ עם יחצ"נים מנוסים.
מאמרים מאת מיכל ז
בחירת חברה להפקת סרטי תדמית
חברות הפקה רבות מציעות היום הפקת סרטי תדמית מקוריים לחברות ולנותני שירות שונים. כדי להפיק סרט מוצלח ויעיל, אנחנו חייבים קודם כל למצוא את חברת ההפקות הכי מקצועית
פורסם בקטגוריה טיפים שיווקיים בתאריך 26.02.13
יעוץ שיווקי – פיתוח מערך שיווק אחר
עסק יכול להציע את השירות הכי טוב ואת המוצרים הכי טובים, אבל אם לא יהיה לו מערך שיווק נכון, הלקוחות הפוטנציאליים לא ייחשפו אליו כראוי
פורסם בקטגוריה יעוץ ארגוני בתאריך 02.05.13
מאמרים נוספים מהקטגוריה
דני דני
מוצרי פרסום ומיתוג של העסק שלך
מוצרי פרסום - אילו מוצרים יש לחברות השונות להציע עבורכם?rnשוק מוצרי הפרסום הוא רחב ומגוון, בין המוצרים השונים תוכלו למצוא: עטים מעוצבים, שעונים, נרתיקים למשקפיי
נכתב ע"י דני דני בקטגוריה טיפים שיווקיים בתאריך 10.04.14
אופיר שפיגל
יחסים ברשת: יחסי ציבור איטנראקטיביים
כיצד רותמים את הרשת החברתית לטובת יחסי ציבור?
נכתב ע"י אופיר שפיגל בקטגוריה טיפים שיווקיים בתאריך 22.04.14
מעוניינים ליצור קשר עם מיכל ז? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*