ניהול קמפיינים מוצלח
צפיות: 1402 \\ מילים: 300 \\ פורסם בתאריך: 14.01.15
מהו המפתח עבור ניהול קמפיינים מוצלח ואיכותי?
במידה ואתם מעוניינים להיעזר בשירות של ניהול קמפיינים, חשוב מאד שתבינו מה מאפיין ניהול מוצלח. הכוונה היא כמובן, לניהול של קמפיינים באינטרנט, וניצול הפלטפורמה הייחודית כדי להגיע לכמה שיותר גולשים, שיוכלו להפוך ללקוחות שלכם. שימו לב שלא מדובר על עניין מובן מאליו. מאחר שהדרישה היא גבוהה מאד, צצו בשנים האחרונות עשרות משרדים שמציעים שירותי ניהול קמפיינים מקוונים - אבל זה מתפקידכם להבין אילו מהמשרדים יוכלו באמת לספק לכם ניהול ברמה גבוהה.
 
כך תזהו את הניהול המוצלח
ראשית, ניהול קמפיינים (יצירת לידים) חייב להתבצע לאחר שנעשתה עמכם ישיבה ארוכה שבה נחקר העסק שלכם היטב - הן מבחינת המצב הנוכחי שלו, קהל היעד שלו, מתחרים פוטנציאליים, חזקות וחולשות, ועוד. רק לאחר מכן, אפשר להתחיל ולתכנן את הקמפיין עצמו.
ניהול קמפיינים באינטרנט, מורכב מכמה רבדים שונים, והוא לא מתבצע רק באזור אחד. הקמפיין יכול להיות למשל דרך קידום ממומן בגוגל, אך במקביל - אפשר להשקיע גם בקידום אורגני. אפשר במקביל להגביר את הפעילות ברשתות החברתיות וכמובן לשפר ולשדרג את אתר האינטרנט של העסק עצמו. ניהול קמפיינים כול לגם איסוף של לידים דרך גורמים שונים, וניהול חכם שלהם.
שימו לב שכשמדובר על ניהול קמפיינים (יצירת לידים), חובה גם להגדיר מהם היעדים שלכם - לכמה אנשים אתם מצפים להגיע? לאיזו רמה של מיתוג את שואפים להגיע? כל הדברים הללו יעזרו לכם להגיע לתוצאות המתאימות.

האם זה עסק יקר?
שימו לב שאם אתם מבקשים ליהנות משירות של ניהול קמפיינים, חשוב מאד שתבינו שהשירות עולה כסף. לרוב, ככל שהמשרד עצמו רשם לעצמו רקורד מוצלח ומוכח יותר, שירותיו גם יהיו יקרים יותר - אך כמובן שזה בא לצד ניסיון רב וניהול טוב יותר. לכן, אתם צריכים למצוא את האיזון המתאים בין התקציב שלכם, לבין איכות הניהול.

יש עוד לא מעט מדדים
המדדים שציינו הם אמנם המדדים המרכזיים למדידת ההצלחה של ניהול קמפיינים אבל הם בשום פנים ואופן לא המדדים היחידים שאפשר להשתמש בהם. חשוב מכל מקום להכיר כמה שיותר מדדים.
מאמרים מאת יוסי כהן
הטכנולוגיה מאחורי מדידת ומעקב שיחות
שינויים טכנולוגיים בתחום השיווק נוטים להשפיע על עוד שורה ארוכה של תחומים.
פורסם בקטגוריה שיווק ואסטרטגיה בתאריך 07.04.16
מאמרים נוספים מהקטגוריה
שגיב SEO
איך אני מקדם את האתר שלי?
מאמר לבעלי עסקים אשר רוצים לנסות ולקדם את האתר שלהם בעצמם. מה כדאי לדעת ומה צריך לעשות בראשי פרקים בדרך להצלחה ברשת האינטרנט
נכתב ע"י שגיב SEO בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 16.12.13
liran liran
איך לבחור משרד פרסום
פרסום מוצר והבאתו אל הקהל איננה משימה פשוטה. על מנת שהמשימה תצליח יש לבחור משרד פרסום איכותי- מה חשוב בבחירת משרד פרסום- במאמר שלפניכם.
נכתב ע"י liran liran בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 01.12.14
מעוניינים ליצור קשר עם יוסי כהן? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*