ניהול קמפיינים מוצלח
צפיות: 1451 \\ מילים: 300 \\ פורסם בתאריך: 14.01.15
מהו המפתח עבור ניהול קמפיינים מוצלח ואיכותי?
במידה ואתם מעוניינים להיעזר בשירות של ניהול קמפיינים, חשוב מאד שתבינו מה מאפיין ניהול מוצלח. הכוונה היא כמובן, לניהול של קמפיינים באינטרנט, וניצול הפלטפורמה הייחודית כדי להגיע לכמה שיותר גולשים, שיוכלו להפוך ללקוחות שלכם. שימו לב שלא מדובר על עניין מובן מאליו. מאחר שהדרישה היא גבוהה מאד, צצו בשנים האחרונות עשרות משרדים שמציעים שירותי ניהול קמפיינים מקוונים - אבל זה מתפקידכם להבין אילו מהמשרדים יוכלו באמת לספק לכם ניהול ברמה גבוהה.
 
כך תזהו את הניהול המוצלח
ראשית, ניהול קמפיינים (יצירת לידים) חייב להתבצע לאחר שנעשתה עמכם ישיבה ארוכה שבה נחקר העסק שלכם היטב - הן מבחינת המצב הנוכחי שלו, קהל היעד שלו, מתחרים פוטנציאליים, חזקות וחולשות, ועוד. רק לאחר מכן, אפשר להתחיל ולתכנן את הקמפיין עצמו.
ניהול קמפיינים באינטרנט, מורכב מכמה רבדים שונים, והוא לא מתבצע רק באזור אחד. הקמפיין יכול להיות למשל דרך קידום ממומן בגוגל, אך במקביל - אפשר להשקיע גם בקידום אורגני. אפשר במקביל להגביר את הפעילות ברשתות החברתיות וכמובן לשפר ולשדרג את אתר האינטרנט של העסק עצמו. ניהול קמפיינים כול לגם איסוף של לידים דרך גורמים שונים, וניהול חכם שלהם.
שימו לב שכשמדובר על ניהול קמפיינים (יצירת לידים), חובה גם להגדיר מהם היעדים שלכם - לכמה אנשים אתם מצפים להגיע? לאיזו רמה של מיתוג את שואפים להגיע? כל הדברים הללו יעזרו לכם להגיע לתוצאות המתאימות.

האם זה עסק יקר?
שימו לב שאם אתם מבקשים ליהנות משירות של ניהול קמפיינים, חשוב מאד שתבינו שהשירות עולה כסף. לרוב, ככל שהמשרד עצמו רשם לעצמו רקורד מוצלח ומוכח יותר, שירותיו גם יהיו יקרים יותר - אך כמובן שזה בא לצד ניסיון רב וניהול טוב יותר. לכן, אתם צריכים למצוא את האיזון המתאים בין התקציב שלכם, לבין איכות הניהול.

יש עוד לא מעט מדדים
המדדים שציינו הם אמנם המדדים המרכזיים למדידת ההצלחה של ניהול קמפיינים אבל הם בשום פנים ואופן לא המדדים היחידים שאפשר להשתמש בהם. חשוב מכל מקום להכיר כמה שיותר מדדים.
מאמרים מאת יוסי כהן
היתרונות של ניהול קמפיין ממומן עם מערכת מתאימה
מערכת איכותית ונוחה יכולה לייעל את הביצועים של ניהול קמפיין ממומן. ניהול מן הסוג הזה מחייב התמודדות עם שורה ארוכה של קשיים, כאשר בין היתר יש צורך בהתאמת ביצועים
פורסם בקטגוריה שיווק ואסטרטגיה בתאריך 29.08.15
מאמרים נוספים מהקטגוריה
shiri tayari
פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
מערך הפרסום באינטרנט של עסקים קטנים נעשה, עם השנים, מבלבל ומצריך את שירותם של בעלי מקצוע.
נכתב ע"י shiri tayari בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 13.06.14
צחי פן
כיצד ניתן לייצר הכנסה באמצעות וורדפרס?
בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים – וורדפרס.
נכתב ע"י צחי פן בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 13.10.15
מעוניינים ליצור קשר עם יוסי כהן? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*