מה זה בכלל קרוספיט?
צפיות: 1390 \\ מילים: 522 \\ פורסם בתאריך: 29.12.13
כל אחד ואחת יכולים להתאמן בקרוספיט, לא משנה מה המצב ההתחלתי שלו (החל ממתאמנים שלא עשו כושר מעולם, עד אנשים המחלימים מפציעות קשות או לחילופין אנשים אשר נמצאים היום בכושר מעולה) כל מתאמם באימון קרוספיט  יכול להתחיל ובאופן מיידי לשפר את הכושר על כל מרכיביו – כוח, גמישות, סיבולת, שיווי משקל, כוח מתפרץ ועוד.

קצת היסטוריה
קרוספיט הינה שיטת אימון שפותחה במדינת קליפורניה, בשנות התשעים המאוחרות. בתחילת שנות האלפיים אימצו חלק גדול מהאוכלוסייה את שיטת קרספיט ועד היום השיטה מאוד פופולארית.

קרוספיט בישראל
כיום קיימים מעל 5000 מועדוני קרוספיט רשמיים בעולם וכ-10 מועדונים רשמיים בישראל. השיטה הגיע לאחרונה לישראל ואין הרבה מועדנים בעלי ההכשרה המלאה. אצלנו תקבלו הכשרה מקצועית בקרוספיט. המאמנים שלנו עברו את כל ההכשרות של קרוספיט ומוכנים להתחיל לעבוד איתכם מייד.

קרוספיט חיפה
קרוספיט חיפה הינו מועדון הקרוספיט הרשמי והיחיד בחיפה ובצפון.
אנו בקורספיט חיפה משקיעים בצוות מקצועי ומיומן בעל נסיון של שנים בתחום הכושר הגופני ולכן עדיף לך שבמקום להשקיע בתוך חדר כושר משוכלל ומכשירים מפוארים שלא ידחפו אותך קדימה והשעמום ישתלט עליך תגיע אלינו ותקבל מלווים שילוו אותך לאורך כל הדרך, אנשים איכותיים שיתאמנו לצידך ויגרמו לך לתת את המקסימום בכל אימון על מנת שתוכל להגיע לתוצאות. התוצאות יבואו לידי ביטוי בהרגשה שלך ביומיום, ביכולת שלך להתמודד עם אתגרים פיזיים ומנטאליים, באיכות החיים שלך וכמובן שגם במראה החיצוני.
האימונים בקרוספיט חיפה מבוססים על עקרונות האימון הפונקציונאלי, כלומר מותאמים לאתגרי המציאות בה אנו חיים ומכינים אותנו לבלתי מתוכנן. מאימון לאימון נעלה את העצימות, כדי להיות במיטבנו אנו צריכים לתת את המיטב שבנו, בדיוק כמו בכל תחום בחיים.
מטרת העל שלנו היא לשפר לאורך זמן את כלל מרכיבי הכושר הגופני: סבולת לב ריאה, עמידות, כוח, גמישות, כוח מתפרץ, מהירות, קואורדינציה, זריזות, שיווי משקל ודיוק. לצורך כך מורכב האימון הפונקציונאלי משלושת הענפים האולימפיים המובילים בעולם ,מתוך ההבנה שהצרכים הפיזיים והמנטאליים של כל אחד נבדלים זה מזה.
קרוספיט מכונה הספורט של עולם הכושר בגלל שהוא החזיר את ההישג האתלטי האישי, הגמישות והביצועים הספורטיבים לתחום האימון. לאחר סדרת אימונים על ידי צוות קרוספיט חיפה תוכלו להיות חזקים יותר, מהירים יותר ובעלי גוף חטוב ובריא יותר.

ענפי האימון הפונקציונאלי(קרוספיט):
אימון הקרוספיט הוא אימון קצר יחסית אך מאוד אינטנסיבי. באימוני הקרוספיט רצים, חותרים,
קופצים בחבל, מטפסים על חבל וסוחבים דברים כבדים.
ישנם שלושה עקרונות בהם עוסק אימון הקרוספיט:
1. הרמת משקולות, הנפות וזריקות - אימונים בהם אנו לומדים לשלוט בחפצים חיצוניים ולייצר כוח.
2. ג’ימנסטיקה - אימונים בהם אנו לומדים לשלוט בגוף שלנו, ללמוד ולשפר את טווחי התנועה.
3. אתלטיקה קלה - ריצות לטווח קצר וארוך, חתירה, קפיצות וכדומה.

אימוני קרוספיט מועברים אצלנו באווירה תחרותית ומעודדת, תומכת ומעוררת השראה על מנת שניתן מעצמינו את המקסימום.
בנוסף לאימוני הקרוספיט, חשוב להשקיע בתזונה נכונה. התזונה שאנו מאמצים באימון הפונקציונאלי היא הוכחה מחקרית, כתזונה אידיאלית לשיפור ביצועים!
אנחנו בקרוספיט חיפה, כפי שהנהוג בקהילת הקרוספיט העולמית, דוגלים בתזונה עתירת חלבונים, מזון לא מעובד, צריכה מעטה של פחמימות וכמובן הרבה ירקות, בשר (במידה ולא צמחוניים) ואגוזים.
 
אז מה היתרונות שנשיג באמצעות אימוני קרוספיט:
כתוצאה משילוב כלל האלמנטים מתחומי הספורט השונים, קרוספיט מאפשר לנו ליהנות מכל
ההשפעות הבריאותיות של ביצוע פעולות ספורטיביות והגברת הכושר הגופני האישי.
בנוסף חל שיפור ניכר בגמישות, יציבות, סיבולת לב ריאה, מראה חיצוני ובטחון עצמי.
למרות שקהילת המתאמנים שלנו מאוד הטרוגנית בגיל וברמות הכושר, כולם דומים ברצינות ובהתמדה באימונים. שיטת קרוספיט מתאימה לכולם החל מילדים, נשים וגברים בכל הגילאים, נשים בהיריון, יחידות צבאיות ומשטרתיות ולכל אדם החפץ בכך.
הצטרפו היום ותנו לנו לעזור לכם לכבוש את המטרות שלכם!
קרוספיט חיפה
קרוספיט חיפה
קרוספיט חיפה
מאמרים מאת קרוספיט חיפה
קרוספיט בשילוב עם תזונה זה מתכון מנצח
תזונה תוך כדי אימון קרוספיט היא דבר חשוב.
פורסם בקטגוריה תזונה בתאריך 22.04.14
קרוספיט ויכולת שריפת שומנים
בשיטת אימון פונקציונאלי, כגון שיטת קרוספיט, האימונים הם אינטנסיביים, מגוונים ומטרתם לפעול על מספר גורמים. שיטה זו עוזרת לשריפת שומנים בצורה היעילה ביותר.
פורסם בקטגוריה אימונים בתאריך 03.02.14
מאמרים נוספים מהקטגוריה
anat AMAR
אופניים, ספורט וכושר
על הקשר בין בריאות, רכיבה ואופני שטח
נכתב ע"י anat AMAR בקטגוריה ענפי ספורט בתאריך 23.03.15
פבל פשחודוב
קרוספיט - תזונה והאם נכון להתאמן עד עילפון?
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים!rnצעד ראשון – לא לפספס אימונים.rnצעד שני – תזונה נכונה.rnשילוב שמוביל לתוצאות!rnהגוף והשרירים שלנו – זה מה
נכתב ע"י פבל פשחודוב בקטגוריה ענפי ספורט בתאריך 29.12.15
מעוניינים ליצור קשר עם קרוספיט חיפה? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*