מהו שיווק ישיר – למי זה מתאים?
צפיות: 1554 \\ מילים: 307 \\ פורסם בתאריך: 05.08.14
מלאכת השיווק היא אומנות של ממש, מיטב המוחות עמלים לאיתור שיטות שיווק חדשות, אמצעים להעברת מסרים סמויים וגלויים, מסלולי שכנוע, מסרים של מכירות וכן הלאה. הצרכן המודרני הופך חכם יותר מיום ליום, מלאכתו של המשווק הופכת מורכבת יותר ויותר. בכדי למכור יש להקדיש לכך מאמצים רבים לעיצוב הקמפיין, תזמון נכון, כתיבה שיווקית, שילוב של תמונות, השקעה כספית ובחירת הפלטפורמות הנכונות. החלטות נכונות תבאנה עמן רווחים משמעותיים, החלטות פחות נכונות תבאנה רווחים מצומצמים או בחלק מהמקרים העדר כל רווח.

אחת השיטות הקלאסיות והטובות ביותר בענף היא שיווק ישיר, הטכניקה מתייחסת לאותם קמפיינים בהם מסרי השיווק מועברים בצורה ישירה וברורה. שיטת שיווק ישיר כוללת אמנם גם מסרים סמויים חכמים אך הצרכן מודע לחשיפה לשיטת שיווק. תחת הקטגוריה שיווק ישיר אפשר למצוא חלוקת פליירים, שלטי חוצות, דיילי מכירות, שילוט של מבצעים והנחות ופרסומים המעודדים בגלוי את הגדלת המכירות ומזמינים את הקהל לרכוש את המוצרים.

איך לשכנע את הלקוח לקנות?

הצעד הראשון המתבקש לקראת עידוד רכישות הוא כבוד, כבדו את הלקוחות שלהם ונסחו פניות הולמות. המסרים יועברו טוב יותר כאשר הם מדברים ללקוח בגובה העיניים, יש לבחור את המילים ולעצב את המודעה בהתאם לקהל היעד. הצעד הבא יהיה שכנוע חכם, ספרו ללקוח שלכם מדוע כדאי יהיה לרכוש את המוצרים, מהי התועלת האישית אותה הוא מרוויח מהמוצר? כיצד המוצר יהפוך את חייו טובים יותר? שיווק ישיר הוא כזה המתמקד במסרים ברורים וישירים.

המסרים הסמויים בקמפיינים של שיווק ישיר עוסקים בתדמית אותה מביא עמו המוצר, יש להתייחס לכל הפרטים הקטנים בעיצוב המודעה, לשים לב היטב לבגדים, צבעים, תפאורה ולתחושות אותן מעורר הפרסום. רגע לפני ההפצה יש להעביר את העיצוב לקבוצת ביקורת ולבקש את חוות דעתם הכנה. ההשקעה הרבה בעיצוב נכון של המודעה יבוא לידי ביטוי ברווחים, גם בעלי המקצוע המובילים בתחום השיווק אינם מוותרים על קבוצת הביקורת, דווקא חוות דעת לא מקצועית היא אשר משקפת בצורה הטובה ביותר את ההצלחה הצפויה של הקמפיין, שיווק ישיר נכון יביא עמו תוצאות מהירות, אין מקום לעיגול פינות או קיצורי דרך.
ניר שרמן
ניר שרמן
סקירה צרכנית חכמה להמלצה על מוצרים ושירותים
מאמרים מאת ניר שרמן
טיפים שימושיים לעיצוב ובחירת שקיות נייר לשימוש עסקי
עיצוב נכון של שקיות נייר הוא השקעה לטווח הארוך, עבודה מקצועית היא סוד ההצלחה בתחום המיתוג.
פורסם בקטגוריה שיווק ופרסום בתאריך 27.09.14
שלט שמזמין לקוחות פנימה
rnכמו בכל דבר שבו השקעתם מחשבה רבה לפני שבחרתם את בעל המקצוע ואת מה שאתם רוצים ממנו עבור העסק, כך גם צריך לחשוב היטב איזה סוג של שלטים מוארים יעשה את העבודה בצור
פורסם בקטגוריה שיווק ופרסום בתאריך 02.05.16
מאמרים נוספים מהקטגוריה
אמיר ארונוביץ
זכיינות - הדרך הבטוחה
זכיינות היא שיטה עסקית נפוצה ומוכרת בעולם העסקים שנים רבות. אם אתם נמרצים, בוטחים בעצמכם, נמאס לכם להיות שכירים וגם חולמים לפתוח עסק משלכם, אתם קוראים את הכתבה
נכתב ע"י אמיר ארונוביץ בקטגוריה שיווק ופרסום בתאריך 20.02.14
ישראל רף
מתנות לטו בשבט
מתנות לטו בשבט, המתנות שמציגות את רוח החג, המון רעננות והמון חן, אפשרות מצוינת לחלק מתנה מרשימה, כל אחד ישמח לקבל
נכתב ע"י ישראל רף בקטגוריה שיווק ופרסום בתאריך 29.12.15
מעוניינים ליצור קשר עם ניר שרמן? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*