הטכנולוגיה מאחורי מדידת ומעקב שיחות
צפיות: 1017 \\ מילים: 303 \\ פורסם בתאריך: 07.04.16
שינויים טכנולוגיים בתחום השיווק נוטים להשפיע על עוד שורה ארוכה של תחומים. הדוגמא הטובה ביותר לכך מוכרת לכל מנהל שיווק מעודכן, כי היא מבוססת על שימוש נכון במספרים דינאמיים. טכנולוגיה מן הסוג הזה למעשה מאפשרת להצמיד מספר טלפון שונה לכל מקור שממנו מגיע הגולש לאתר. במילים אחרות, גולש שהגיע לאתר על ידי הקלקה על פרסומת ובאנר באתרי תוכן מסוימים יקבל מספר טלפון אחר מגולש שנחת באתר אחרי חיפוש מילות מפתח.

הטכנולוגיה גם רלוונטית לקמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות והיא מאפשרת ניטור של מקורות תנועה נוספים.
בעזרת שילוב מספר טלפון דינאמי בהתנהלות השיווקית של העסק ניתן למדוד את ההשפעה של מהלכי פרסום מסוימים. הטכנולוגיה עולה בקנה אחד עם הצורך לשפר יחסי המרה של שיחות נכנסות, לבדוק איזה מבין הקמפיינים הקיימים הוא זה שמכניס הכי הרבה שיחות לעסק ואפילו לצפות בנתונים בזמן אמת. זו דרך מצוינת להפיק תועלת מהזדמנות עסקית ולהפוך שיחות למקור הכנסה יציב.

גמישות בהשוואה בין קמפיינים שיווקיים
מנהל שיווק שמכיר את הטכנולוגיה מאחורי מדידת ומעקב שיחות יכול להשתמש בה לצרכי השוואה בין קמפיינים. כך לדוגמא ניתן להטמיע מספרים דינאמיים בקמפיין ספציפי לקהל יעד מתוחכם שמבלה בטוויטר, או לבדוק את יחסי המרה של מהלכי פרסום ממוקדים בפייסבוק ובאינסטגרם. חשוב להבין שהטמעת המספרים הדינאמיים לא דורשת מאמץ מצד העסק: הרכיב הטכנולוגי מוטמע בדרך כלל בצורה חד פעמית בלבד ובעלות משתלמת.

יחד עם זאת למהל שיווק צריכים להיות כלים נוחים ומתקדמים לניהול כל הפעילות השיווקית כולל קמפיינים של מדידת שיחות. בשוק קיים מספר של מערכות מתקדמות לניהול מדידת שיחות. תמיד כדאי להשוות בין המערכות כדי לקבל תועלת מקסימלית. ישנן מערכות המשלבות בתוכן הרבה כלים שונים לניהול השיווק ופרסום מבוסס תוצאות. מערכות כאלה בדרך כלל כוללות ניהול לידים מתקדם, ניהול דפי נחיתה, דיוור שיווקי במייל ובסמס ועוד הרבה אחרים.

לסיכום, חשוב להשתמש בטכנולוגיה של מדידת שיחות ומעקב שיחות בעיקר כדי לשפר תוצאות של שיווק. הטכנולוגיה מעלה את הסיכוי להחזר השקעה והיא מסתנכרנת בקלות עם מערכות קיימות. בנוסף, עסקים שמשתמשים בשירות רואים את הקשר הישיר בין שיווק והכנסות. 
מאמרים מאת יוסי כהן
ניהול קמפיינים מוצלח
במידה ואתם מעוניינים להיעזר בשירות של ניהול קמפיינים, חשוב מאד שתבינו מה מאפיין ניהול מוצלח.
פורסם בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 14.01.15
מאמרים נוספים מהקטגוריה
אמיר ארונוביץ
תרגום מאנגלית לעברית - ללא הרבה מאמץ
rnאחד המוסדות שמרבה לתרגם מאנגלית לעברית הוא האקדמיה אבל, במדעי הטבע הדברים מסתבכים כי תרגום של מאמרים מדעיים מאנגלית לעברית נדרש לכל כך הרבה מאמץ,
נכתב ע"י אמיר ארונוביץ בקטגוריה שיווק ואסטרטגיה בתאריך 11.02.14
הדר פינקס
איך לבחור בעלי מקצוע
איך לבחור בעל מקצוע איכותי וטוב?rnשאלת המילון דולר...
נכתב ע"י הדר פינקס בקטגוריה שיווק ואסטרטגיה בתאריך 10.10.13
מעוניינים ליצור קשר עם יוסי כהן? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*