איך לפרסם את העסק שלך בפייסבוק
צפיות: 1362 \\ מילים: 409 \\ פורסם בתאריך: 19.05.15
פייסבוק היא אחת הפלטפורמות השימושיות ביותר כיום לעסקים.
עסקים רבים בתחילת דרכם פותחים דבר ראשון עם יציאתם לשוק עמוד פייסבוק עסקי.
מאחר וכיום על מנת "להיראות" בפלטפורמה זו יש להשקיע לא מעט כסף בפוסטים ממומנים וכד', יש לחשוב על דרכים אחרות לשווק את העסק ללא השקעה כספית.


בעלי עסקים רבים בעלי עמוד עסקי כלל לא יודעים כיצד להשתמש בפייסבוק כפלטפורמה שיווקית ומחכים שהקהל יגיע אליהם במקום ליצור בעצמם מסלול הגעה מהיר ואיכותי, ויצירת קשרים עם לקוחותיהם. 

מעבר לכך שיש להשקיע בעמוד העסקי כשם היה מיני סייט, כלומר- הכנסת תכנים יומיומיים, הצגת תכנים מעניינים וממוקדים קהל יעד, עיצוב הדף העסקי וכו', ניתן להשתמש ברשת הפייסבוק בפלטפורמה שיווקית מצויינת פשוט כך:

רובינו חברים בהמון קבוצות בפייסבוק, אשר רובן רלוונטיות לתחום העיסוק שלנו. 
באותן קבוצות ישנם מאות, אלפי ועשרות אלפי חברים.
שאלה פשוטה אחת וממוקדת העסק יכולה ליצור עניין רב בקבוצה. 

אנשים אוהבים שמשתפים אותם בדילמות ושואלים אותם לדעתם. אחת הדרכים ליצור מעורבות, ליצור הכרה ופרסום העסק היא באמצעות שיתוף חברי הקבוצה בעסק שלך. איך? באמצעות שאלה אחת קצרה.

למשל- אם העסק  הוא בתחום ייעוץ השינה לקטנטנים, ניתן להעלות בקבוצה בה נמצאים הורים רבים שאלה בסגנון: 

"למי בקבוצה יש במשפחה ילדים קטנים בהפרשים של שנה אחד מהשני? אני יוצאת עם שירות חדש ואשמח לחוות דעתכם טרם הוצאתו לאויר העולם"

נראה כי רבים ירצו לקחת חלק ב"סקר" זה וישמחו לענות על שאלות בעל העסק.
בדרך זו ניתן בעצם להפיץ את תחום העיסוק של בעל העסק, "לספר" ללקוח הפוטנציאלי על השירות החדש ולהפוך אותו לחלק משמעותי בבניית השירות החדש.

מאחר ומי שיענה על השאלה הוא הקהל אליו מיועד השירות החדש, והוא יראה בשירות המוצע ערך, הוא הופך ל"ליד"- לקוח פוטנציאלי. מעבר להיענות בקבוצה עצמה, ניתן אף לעבור לשיחה פרטית או לבקש מספר טלפון וליצור מחוייבות גבוהה יותר של הלקוח הפוטנציאלי. אם אתם משוחחים עם הלקוח הפוטנציאלי בטלפון, היו נדיבים וספקו לו מענה לשאלותיו האישיות הקשורים לתחום עיסוקיכם ובכך תיצרו מערכת יחסים מבוססת אמון.

כך ניתן בקלות להשתמש ב"חברים הוירטואליים" כשותפים ליצירת שירותים ומוצרים בעסק ולהפוך אותם ללקוחות.
מעורבות בקבוצות היא אחת הדרכים הפשוטות והחינמיות לפרסום ושיווק העסק שלך בפייסבוק.

זיכרו: פתיחת עמוד עסקי והמתנה שלקוחות "יגיעו" זו אינה הדרך הנכונה לשווק את העסק שלכם.
עליכם להיות מעורבים בקבוצות, לשאול שאלות, להתייעץ עם חברי הקבוצה ולהפוך אותם ל"שותפים" בבניית העסק שלכם ולבסוף- ללקוחות שלכם.
על מנת ליצור מחוייבות גבוהה עוד יותר דאגו שהעמוד העסקי שלכם יהיה עשיר בתוכן רלוונטי וממוקד קהל יעד. ככל הנראה לאחר היענות החברים הוירטואליים שלכם לשאלות שלכם, הם יבקרו בדף שלכם וירצו לראות כי יש לכם את הידע הדרוש.
כלומר, כל שעליכם לעשות הוא פשוט לספק טריגר לאותם "לקוחות" לשמוע מה יש לכם להציע. אחר כך הם ימשיכו לעקוב אחריכם

בהצלחה!

אור קריבוס
אור קריבוס
אור קריבוס ליאון
מומחית לעסקים בתחום ההורות
054-4413422
http://www.facebook.com/maznika

מאמרים נוספים מהקטגוריה
אופיר שפיגל
יחסים ברשת: יחסי ציבור איטנראקטיביים
כיצד רותמים את הרשת החברתית לטובת יחסי ציבור?
נכתב ע"י אופיר שפיגל בקטגוריה טיפים שיווקיים בתאריך 22.04.14
גיל יצחק
הדפסת שלטים - כל השיטות הנפוצות
למרות העידן הדיגיטלי שמתרחש כעת בעולמנו, המביע את חותמו על מרבית מתחומי החיים והעניין בו, ממשיך להיות השימוש בשירותם של שלטים פופולארי מתמיד. מלבד אמצעי הכוונה,
נכתב ע"י גיל יצחק בקטגוריה טיפים שיווקיים בתאריך 03.01.13
מעוניינים ליצור קשר עם אור קריבוס? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*