איך לבחור משרד פרסום
צפיות: 2455 \\ מילים: 389 \\ פורסם בתאריך: 01.12.14
אם יש לכם מוצר מנצח ביד או לפחות כך אמרו לכם, סיוע של משרד פרסום יכול להזניק את המוצר שלכם ולהביא לחשיפה בקרב קהל רב. כיום ישנם לא מעט משרדי פרסום, אך בעת הבחירה חשוב מאד להביא בחשבון מספר פרמטרים חשובים שיסייעו לכם בקבלת ההחלטה, אחרת הבחירה עשויה להימשך זמן רב. היות ומשרדי פרסום רבים מחפשים לקוחות, לא כדאי להגיע למשרד הראשון שאתם רואים אלא לבצע סקר בין משרדי הפרסום השונים. אחרי הכל, מדובר במוצר שלכם ואתם רוצים שהוא יגיע לידיים טובות. אנשי פרסום מקצועיים יהיו כאלה שיניעו למטרה ויחשפו את המוצר שלכם לקהלים השונים בהתאם לתכנית.

מה חשוב להביא בחשבון

• לקוחות מהתחום שלכם: נניח והתחום שלכם הוא מחול- השאיפה היא לקדם את תחום המחול באמצעות סיוע של משרד פרסום. מכאן חשוב מאד לבחור משרד המתמחה בתחום האמנויות ולא משרד המתמחה בתחום הטכנולוגיה או תחום של ניהול מוניטין ברשת למשל. בחירת הנישה המתאימה של המשרד יכולה לסייע לכם בהמשך הדרך ובהכוונה המתאימה.

• איש הקשר: בבחירת משרד פרסום חשוב מאד לוודא כי אתם מכירים את איש הקשר ולא רק את המנכ"ל של החברה. בסופו של דבר, איש הקשר יהיה אחראי על יצירת הקשר בניכם לבין החברה ולכן חשוב מאד לערוך איתו פגישה לפני שיוצאים לדרך. כמו כן, חשוב מאד לברר האם הוא יטפל בנושא שלכם או שמא יעבירו את הנושא לטיפול אצל מישהו אחר. כמו כן, חשוב מאד לבחון את הכימיה שיש לכם איתו כי אחרי הכל אתם תעבדו איתו שעות רבות וחשוב שיהיה בניכם קשר טוב. מכאן יש חשיבות רבה לפגוש אותו בפעם הראשונה על מנת שתוכלו לצאת לעבודה המשותפת בהרגשה טובה אחרי שניהלתם איתו שיחה.

• התאמה: בעת בחירת משרד פרסום חשוב מאד לוודא כי אנשי המשרד מציגים אסטרטגיה אשר מתאימה לתכנית שלכם בכל הקשור לקידום הנישה. כמו כן, בעת הפגישה חשוב מאד לבקש מהאנשים במשרד להגדיר תכנית אסטרטגית בה הם יצטרכו לעמוד. בנוסף, יש לבקש מהם להציג דוח המפרט את כל המטרות שהושגו.

• יצירתיות: קשה מאד לא להזכיר את הפרמטר הנ"ל- בכל זאת מדובר במשרד פרסום ומילת המפתח כאן היא יצירתיות. משרד פרסום אשר יתמקד בהודעות לעיתונות בלבד אינו משרד פרסום החושב צעד אחד קדימה, בכל הקשור לנושא מיתוג עסקי על משרד הפרסום לפעול במישורים רבים להשגת המטרה.

לסיכום, כיום כאשר ישנם משרדי פרסום רבים חשוב מאד להשקיע במשרד פרסום אשר יסייע לכם לקדם אתכם בצורה הטובה ביותר תוך הפגנת יצירתיות  ובניית תכנית עבודה מקיפה אשר עונה על הציפיות שלכם- כך תזכו לחשיפה בקרב הקהל אליו אתם מכוונים את הפרסום.
 
מאמרים מאת liran liran
הקמת חברת סטארט אפ
המאמר מתאר את הדרך הנכונה להקמת חברת סטארט אפ.rnכל חברת סטארט אפ מתחילה בחלום וכדי להפוך את החלום למציאות רצוי להתקדם בשלבים מושכלים, מובנים ומתוכננים.rn
פורסם בקטגוריה עסקים בינלאומיים בתאריך 01.12.14
חכירת נחלה
חקלאים אשר זקוקים לשטח עבודה שוכרים את הקרקע לתקופה ארוכה כל הפרטים אודות ההליך במאמר שלפניכם.
פורסם בקטגוריה איכות הסביבה בתאריך 01.12.14
מאמרים נוספים מהקטגוריה
יוסי כהן
ניהול קמפיינים מוצלח
במידה ואתם מעוניינים להיעזר בשירות של ניהול קמפיינים, חשוב מאד שתבינו מה מאפיין ניהול מוצלח.
נכתב ע"י יוסי כהן בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 14.01.15
טל גולדפרב
קידום והתנהלות של משרדי עורכי דין באינטרנט
רק בישראל לבדה פעילים מעל 50,000 עורכי דין, נתון מדהים ביחס לכל מדינה מערבית אחרת. אז איך בכל זאת עורכי דין יכולים להתלבט באמצעות האינטרנט?
נכתב ע"י טל גולדפרב בקטגוריה פרסום באינטרנט בתאריך 29.10.12
מעוניינים ליצור קשר עם liran liran? מלאו את הפרטים הבאים:
*
*
*